Vår magiska dag!!


Några första bilder från vår helt magiska dag. Jag känner mig otroligt känslosam så fort jag tänker på hela dagen. Jag har massor att bearbeta innan jag kan skriva ner allt jag känner :-) Så håll till godo med lite bilder först :-)


Dukningen skedde dagen innan med hjälp av underbara vänner :-) Och resultatet blev helt perfekt. Ännu bättre dagen efter när blommorna satt i vaserna :-)





Förberedelser på Klasbärsvägen hos tjejerna :-)
















Förberedelserna hemma. Grabbarna hade ett fullsmockat schema med att göra snittar, fixa syréner, laga lunch åt barnen och en massa massa mer. Dom gjorde ett kanonjobb mina fina grabbar :-)









Dagen får aldrig ta slut






På hotellet, trötta men otroligt lyckliga





Kommentarer
Postat av: Charlotte

Massa Grattis... <3<3

2012-06-04 @ 11:46:43
URL: http://badgirlsdiary.blogg.se/
Postat av: Lindah

Åhh du var otroligt vacker.

2012-06-04 @ 15:50:50
URL: http://grodfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0