Tröttheten har tagit över...


Det går lite upp och ner för mig nu, som någon sa.....
Det känns inte som det kommit någon sommar än. Det är fortfarande tidig vår eller höst på något sätt..
Regnet och kylan gör att tröttheten fortsätter. Sjukdommarna upphör inte som dom oftast brukar göra på sommaren. Sommaren är ju dom där få veckorna på året kroppen får en chans att samla energi och bygga upp sig igen för att orka den långa kommande hösten och vintern. Men det liksom bara fortsätter....

Rasmus har halsfluss och förmodligen Agnes med. Feber, ont ihalsen och tungt att andas. Dom senaste nätterna har inte varit att hurra för direkt. Ingen sömn alls och på det är både jag och Peter fortfarande småsjuka själva.
Och uppepå det har allt med pappa bara rasat över mig. Varje förbannade jävla dag lipar jag minst en gång. :-(

Nu har vi iallafall bokat en resa till Turkiet Marmaris den 11-18/9. Och jag hoppas verkligen den blir av. För vi behöver det verkligen :-/ Men vi får se, annars är det inget annat att göra än att bita ihop, bryta ihop och sen komma igen och köra på. Vem har sagt att livet ska vara enkelt liksom....
Sen ska man ju inte klaga heller antar jag, det finns alltid dom som har det mycket värre.
Men, min blogg och då får jag gnälla ur mig hur mycket som helst. Det hjälper att skriva av sig för då behöver jag inte prata om det lika mycket :-) Och gillar man det inte behöver man inte läsa :-P

Sådetså! :-P


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du som är flygrädd, hur kan du boka resa den 11 september? :P

2012-06-18 @ 21:01:33
Postat av: Kristin

Men åhhhh inte en till som säger såååå! :-P

Det var det datumet hotellet fanns :-/

Uscha...

2012-06-19 @ 08:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0