OJ

Plötsligt hoppade det upp ett minne i mitt huvud från bröllopsdagen. Om ett tal som lillebror höll till oss.
Minns inte helt och hållet i vilket sammanhang, men ur min mun (som druckit alldeles för mycket vin) hoppade iallafall orden "men det är ju för att du är en bättre person" ut. :-O Och.... så klart menade jag inte exakt så som det hoppade ur. :-/ Vilket kändes VÄÄÄÄLDIGT pinsamt nu såhär i efterhand. ojojoj va jobbigt det känns...
Hoppas verkligen alla förstod att det inte var så jag menade. :-/

To much wine och orden hoppar ur innan hjärnan hinner formulera sig klart.

Min man är såklart den bästa personen jag vet och känner till! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har sett korten från erat bröllopp coh ni var så fina. Det kan vara lätt att säga lite för mycket när man har druckit met vad gör det. Jag är singel och pluggar har varken barn eller man. Tänkte jag skulle skaffa en hund när jag är klar med skolan det blir ju lättare att komma i kontakt med folk på det vistet. Jag vet inte om du har hunnit med att vara singel så mycket i ditt liv det är ingen höjdare jag som trodde att det var stora lyckan. Du gör rätt att behålla ditt efternamn och att din man tar ditt namn!!!!!!!!!! En stor kram från mig till dig!!!! Det sulle verkligen vara så roligt att få träffas någon gång men du har nog ingen tid med man, tre barn och jobb!!!

Många kramar från Eva Eriksson

2012-06-04 @ 18:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0