Känslor...

Just nu är känslan sliten! Sliten så jag vet inte vad...... Ungefär som en bomb slagit ner efter bröllopet.
Allt har kommit efter.... Trött, sliten och småsjuk mest hela tiden. Sover i stort sett ingenting.
Och nu börjar det verkligen kännas att jag inte sover på nätterna. Jag vet faktiskt inte hur jag ska få rätsida på allt. I vilken ände jag ska börja eller HUR jag ska börja. Men jag får väl börja med att sikta in mig på semestern V 28 kanske. Får vi se om det gör susen.

Bilderna från fotografen har iallafall kommit!. Först blev jag lite besviken måste jag erkänna. Men anledningen till att jag blev besviken är inte fotografens fel. Han har tagit underbara bilder. Nä, det är vädrets fel och vårt eget fel. Det var alldeles för mycket kaos just då för att vi skulle kunna ta dom fina bilderna vi ville. Det blev hattigt och impulsivt och som det blev helt enkelt.  Men några hann vi iallafall med :-)
Jag ÄLSKAR den sista bilden. Den är så äkta och i stunden som var. Jag kunde inte sluta le den dagen :-)




















Kommentarer
Postat av: Petra

Gud du ska inte vara besviken! Det är sjukt fina bröllopsbilder!! Blir så glad av att se dom! :)

2012-06-15 @ 17:25:59
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0