Vicken pärs!

Puh, vilken pärs. Och vilken helg. Inte direkt vad vi hade planerat. I våra planer fanns leklandet, skridskoåkning och en massa annat familjemys. Men istället fick vi en magsjukehelg för hela familljen :-/ Theo, Agnes, Peter och sist jag.
Jag kan inte ens säga vad lycklig jag är att vi äntligen är av med skiten. för den här gången iallafall...
Det är så överjävligt att ha magsjuka! Det är det absolut värsta som finns. Bara för att man äntligen är okej så är jag på skitbra humör idag :-) Man kanske behöver få en släng av magsjukan för att inse att man faktiskt har det jävligt gött ändå. Trotts att kidsen är lite jobbiga ibland. :-)

Iallafall så verkar alla vara helt okej idag. Men eftersom man inte är smittfri förrän 48 timmar efter sista kräkan så stannar vi hemma idag med och kurerar oss. för säkerhets skull. Jag vill verkligen inte vara ansvarig för att ha smittat någon eller deras barn.

Idag blir det hemma mys. Det är jäkligt kallt ute men vi ska nog ta en sväng ut på gården iallafall och få lite luft :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0