Jag har fått äran!

Jag har fått den stora äran att få buzza Dove nourishing Oil Care Intensivbalsam. Det här balsamet ska ge tre gånger mer näring åt ditt hår än ett vanligt balsam. Och resultatet ska bli ett mjukt glansigt och välmående hår. Jag kommer helt KLART att testa detta. Jag är ju en perfekt testperson med mitt långa torra hår :-)


Paketet jag kommer få under V6 ser ut som så:

DITT BUZZADORPAKET
  • 1 stor förpackning (180 ml) Dove Nourishing Oil Care Express Intensivbalsam.
  • 10 förpackningar med Dove Nourishing Oil Care Express Intensivbalsam (50 ml) att dela ut.
  • 1 Buzzadorfolder

    Så om någon i min närhet vill ha en förpackning så hojta till!!!



Kommentarer
Postat av: Mia

ja men jätte gärna!! :)

2012-01-20 @ 10:52:38
URL: http://miagodin.blogg.se/
Postat av: Marina

Hojt! Jag är en torris.. Provar jättegärna :-)

2012-01-20 @ 17:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0