Helgen som kom och gick

Dom går så attans fort jämt. Kan nån förklara varför? För jag förstår det då verkligen inte.
Vi har haft fullt upp hela helgen. Lördag bakades det tårta till Rasmus eftersom han fyllde år i torsdags.
Goa familjen Sund kom förbi och fikade en stund. Passade på att känna lite på mysiga bebismagen :-)
Snart kommer det en till liten gofis till världen att snosa på :-) Och inte har jag hunnit hälsa på Ida än heller!! Katastrof!! bah... jag måste göra det snart. Lilltossan är ju redan 2 månader snart.

Iallfall, efter fikabesöket åkt så drog Peter in till stan för att prova outfit till bröllopet. Kostym har han så han testade skjorta, väst och kravatt. Fanns inte så mycket tycker jag. Men jag tror jag hittat precis rätt på nätet istället. Bra mycket billigare oxå :-D Kommer bli riktigt snyggt tror jag :-)

Söndag hade Rasmus badkalas på fjärran. Resan dit och och bad på det så försvann 4 timmar bara sådär.
Sen var det bara hem och försöka hålla Theo vaken för han hade inte sovit någon middag alls på hela dagen.
Samma sekund han lade sig ner i soffan så slocknade han. Då var klockan 18 bara :-) Gossen är inte riktigt redo att sluta sova middag ännu.

Så, jobbar vecka igen nu då. Måndag och ett boxningspass väntar kl 20 ikväll. Får se om kroppen håller. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0