HELG!!

Och alla är dyngtrötta. eller... inte alla. Theo och Agnes är ju pigga såklart :-P Jag och Peter är kanske lite mer döda än levande. Men men, thats life med småknott :-) Bara att gilla läget.

Idag tror jag inte det händer så mycket igentligen. Vi ska väl försöka gå ut en sväng så kidsen får lite luft. Och jag MÅSTE bara ta en promenad och få röra lite på mig. Ge den här hemska träningsvärken en chans att försvinna. För det här bådar inte gott....
Rasmus ska på kalas kl 16-19 inna i Gävle. Och så kommer kanske Maria förbi en sväng idag :-)

Just ja! Jag håller på att baka en tårta till Rasmus. Vi tänkte fira honom lite hemma idag :-)
Det blir en egenkomponerad marängtårta med dumlegrädde och hallongrädde. Vad tror ni? :-D
Skickar upp en bild på den sen. Om den blir god åtestår att se.

Vinke vink!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mkt. Efter mkt pysslande så blev det bra tillslut. Skam den som ger sig :) Tränar du på gym, så du vill ha övningar som du kan göra där?

2012-01-14 @ 10:20:26
URL: http://zidde.blogg.se/
Postat av: Petra

Guuud vad gott det lät! :)

2012-01-14 @ 10:45:56
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0