Det va direkt överjävligt!

Första aerobics boxningspasset igår. 75 överjävliga minuter!!  Nu såhär i efterhand kan jag väl konstatera att det kanske inte var det bästa valet av träning bara några dagar efter en magsjuka, eller när man inte tränat alls på 2 månader. Men ja, varför inte gå all in på en gång liksom :-D

Jag kan iallafall inte tänka mig en bättre allsidig träning än just det här. Herrejävlar i min låda va jobbigt det va. Det va fruktansvärt roligt. Och man pressade verkligen sig själv till det yttersta. Jag erkänner, efter 35 minuter mådde jag illa och var yr. Så jag fick gå av en stund och hämta andan. Men sen ville man ju in igen :-)

Big misstake gjorde jag oxå att inte ta ett par alvedon innan jag gick och la mig. För inatt har jag haft sån jäkla värk i armarna att jag inte kunnat sova. Man har en fin träningsvärk idag vill jag lova :-D
Det blir inte direkt smidiga landningar på toalettstolen idag inte :-P

Jag går HELT klart dit igen!! :-D


Kommentarer
Postat av: Petra

Alvedon för att lindra träningsvärk låter inte så bra du.. :P Sån smärta får man bita ihop och ta! Kul att du gillade det. Rolig träning är den bästa träningen!

2012-01-12 @ 09:13:40
Postat av: Kristin N

Haha inga smidiga landningar på toalettstolen:) Hahaha!

2012-01-12 @ 12:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0