Cypern nästa!!

Jag ska åka till Cypern!! WIIII!! Jag måste ju bara få säga att jag känner mig rätt så glad. Även om det är i jobbet vi åker så ska det ju ändå bli superkul att få se glimten av ett annat land. Jag som bara varit i holland och turkiet i hela mitt liv! Det är liksom lite spännande för mig faktiskt :-)

Det blir dock en snabbvisit. Vi reser söndag 12/2 tidigt på morgonen. Sen bär det av hemmåt igen tidig morgon 14/2. Så det blir i stort sett bara där och vända. Men sen kan jag ju iallafall säga att jag varit på Cypern :-P
Mitt jobb är cooooolt :-D

Februari månad kommer bli lite speciell iallafall. Det blir den här tripen till Cypern för mig och kollegan. Helgen efter drar Peter till Stockholm på konsert med en kompis. Och helgen efter det sticker jag till Wien med jobbet. Och då blir det 6 dagar!!! Jättekul! Men oj vad jag kommer sakna familjen :-/




Copa, copa cabana... lalalala :-P


Kommentarer
Postat av: Johan

Härligt :)

2012-01-16 @ 15:40:38
Postat av: Kristin

Men första helgen i februari är det en asrolig volleybollturnering du bara måste komma på också :D

2012-01-16 @ 19:28:24
Postat av: Johan

Ska du spela? :)

2012-01-18 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0