Vigselceremoni

Satt och kikade igenom vigselceremonin på svenska kyrkans sida. Och blev plötsligt sådär jättepirrig och kände mig så lycklig i hela kroppen :-D Kan knappt fatta att det snart är dags :-)

Längtar så galet mycket efter att få stå där framme tillsammans med dig. Att få lova dig trohet och kärlek i nöd och lust tills döden skiljer oss åt. Ingenting har någonsin känts så rätt som du och jag gör. Det har aldrig funnits och kommer aldrig finnas några tvivel. Jag har längtat efter den här dagen hela mitt liv :-D

Du och jag mot världen.....




Kommentarer
Postat av: peter

jag känner det samma för dig älskling. längtar jag med. du och jag mot världen. men jag förstår inte varför du har reklam för domus. ;)

2012-02-03 @ 08:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0