Sticker till Wien en sväng

Imorgon kl 6.30 kommer kollegan och hämtar upp mig. Flyget till Wien går kl 9:50. Vi kommer hem igen först måndag kväll. Jösses..... 6 dagar... Så länge har jag ALDRIG varit borta från mina barn. :-/

Fick hämta hem Agnes från dagis idag runt 14 tiden. 39,2 graders feber. Magsjuka går på dagis igen fick vi höra oxå. Det bådade inte gott direkt.... Ett tag trodde jag inte det skulle bli nån Wien resa. Men nu misstänker vi att det är tänder på gång för henne. För hon är inte förkyld och verkar inte ha ont någonstans så... ja.. Vi får se om det händer nått inatt helt enkelt. Väskan är packad och klar iallafall.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min älskade. Äta godis och titta på film. Imorgon bitti ska jag pussa pussa pussa och kramas kramas kramas med mina älskade fina barn. För jag kommer sakna dom så det gör ont i hjärtat.

Tingeling iallafall! Ses på måndag! Om jag inte får tid att blogga något därifrån förtåss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0