Så börjar veckan...

Tillbaka till verkligheten igen då. sitter på jobbet och äter min yoghurt som vanligt. Kidsen är på dagis och skolan och Peter jobbar. Det slog mig igår kväll att det bara är en dryg vecka kvar tills jag ska flyga igen. Vilket gjorde att jag drömde mardrömmar hela natten... :-/ Hua, orka va flygrädd :-/ Kolbäckshelgen blev inte riktigt som väntat. Men ändå bra :-) Agnes fick såklart feber så fort vi anlände i stort sett. Men det lugnade ner sig redan på lördagkväll. Så söndag var hon feberfri. Men vi stannade kvar en extra dag för att hon skulle få krya på sig innan vi åkte hemåt. :-) Det är så sköööönt att få komma hem till Kolbäck, mamma och pappa ibland. Det är som att all stress och alla funderingar försvinner och man kan bara vara.
Och det var jätteskönt att äntligen få träffa pappa. Det har jag längtat efter länge :-)
Tyvärr blev det bara fredagen och söndagen vi åkte. För på lördagen totalvägrade Theo att åka någonstans. Så då fick jag och kidsen bli kvar hemma :-/ Hoppas han får komma hem snart.....


Ja.. mycket funderingar i huvudet just nu. Ingen tid att skriva riktigt....


Godmorgon iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0