Vägledning...

Det känns som jag verkligen skulle behöva lite vägledning just nu. Med allt som hänt och allt runt omkring mig..
Jag känner mig lite vilsen just nu faktiskt. Tankspridd, nedstämd och faller ofta in i mig själv och mina egna tankar och funderingar. Istället för att lägga fokus på det som behövs.
 
Jag har min underbara familj. Och jag har mina älskade fina vänner, mina änglar som alltid finns där :-)
Just nu bara... är jag lite vilse. För vilse i att känna och bearbeta för att kunna se lösningar och framåt.......
Jag försöker verkligen verkligen vara glad och fokusera! Jag försöker verkligen hårt! Men jag söker något.... vet inte vad. Jag bara söker något.... Och det tär på mig.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vet inte om du tror på sånt men min mamma håller på med healing och det kanske vore nåt för dig att testa, hon kan skicka sånt på distans så du behöver inte ens lämna hemmet om du skulle vilja prova :)

2012-08-13 @ 09:09:29
URL: http://lifeisalaugh.blogg.se/
Postat av: Mia

Härligt :) Om man aldrig har testat innan kanske det är bäst att göra det på plats, kanske lite enklare att slappna av då plus att det är så himla skönt! :) Gör man det på plats så får man ligga på en bänk och så blir man inbäddad i en härlig filt och sen så lägger hon händerna på olika ställen på kroppen, det ska rensa blockeringar och ge en bättre energi :) Första gången brukar det inte kosta något :)

2012-08-13 @ 09:58:05
URL: http://lifeisalaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0