Tagga till helgen

Ikväll kommer mammsen på besök till imorgon. Det ska bli mysig att få träffa henne igen. Och kidsen kommer ju krama sönder henne tror jag :-)
Både fredag och lördag kommer väl Peter spendera på Reggae-festivalen i Furuvik antar jag. Ska väl försöka ta mig dit på dagen jag med tillsammans med kidsen. Men imorgon kväll blir det väl tjejfilm and lots of godis förstår jag :-P
Om jag känner mig själv rätt :-P
Men sen på lördag. Då är det inflytt/födelsedags partaj hos Lisa! Gissa om jag är taggaaaad!! Ska bli så kul!
Farfar Eje och Carina kommer och är barnvakt på lördag kväll så att vi kan gå på varsin rolig kväll jag och Peter. :-)
Miljoner gånger tack för att ni ställer upp :-)
 
 
Skickar en varm och go kram till min älskade vän Maria som förmodligen ligger på operationsbordet nu och opererar diskbrock i ryggen. Håller alla tummar och tår jag har för att du äntligen får bli bra. <3 <3 <3
Imorgon kommer jag och hälsar på :-)
 

Kommentarer
Postat av: Kristin N

Reaggefestival med barnen? Har ni inte följt festivalen när den var i Uppsala? Knarktillslag hela tiden. Förstår inte hur Furuvik vill ha dit festivalen alls?

2012-08-16 @ 14:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0