Känner mig sprallig

Känner mig rätt sprallig och glad idag. Vilken skön känsla! Dom är inte alltför vanliga nuförtiden. Så det är bara å ta till vara på känslan och dagen :-) Kanske för att vi fått sova ordentligt ett par nätter nu. Och kanske för att det är fredag och helgen bjuder på lite skoj. Och för att jag fått träffa och krama om min älskade mamma. Som jag tänker på och saknar varje dag.
 
Om en stund ska jag hälsa på Maria på ortopeden. Ryggoperationen verkar ha gått bra iallafall.
Lunch med Petra Bj på stan kl 12.
Handla en liten present till bästa Lisa som fyller år idag :-)
Och sen hem och hämta Kidsen runt 14 å bara ha det gött å mysa heeeela kvällen :-) För ikväll är det jag och kidsen. Peter ska ut och roa sig.
 
 
Idag är en bra dag och jag tänker låta mig själv få vara glad :-D Puss på er alla!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0