Ibland blir jag orolig för mig själv....

Är det bara jag som har seriösa problem å hålla alla saker jag behöver komma ihåg i huvudet? Alltså ibland börjar jag fundera om jag kanske börjar bli senil eller nått. Eller altzheimers light helt klart iallafall. 
Riktigt rädd för mig själv blev jag häromdagen när jag lade min mobil under tv:n i vardagsrummet. Gick därifrån in till köket och väl inne i köket inte hade en susning om vart jag lagt mobilen. Det handlar alltså om 1 minut??!! Hallåå??!! Allvarliga problem....
 
Är det så att när man har mycket i huvudet så kastar man ut alla mindre viktiga saker för å få plats med dom viktiga. Eller är det helt enkelt så att det fattas lite hjärnceller kanske? WOW säger jag bara.... :-/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0