Det straffar sig...

När jag kom hem från jobbet i fredags kände jag mig väldigt nöjd och glad över att det inte var jag som skulle ut å härja på natten. Efter kidsen var lagda och Peter dragit iväg med sina kompisar så kändes det otrooooligt skönt å bara få glida ner i soffan och kolla på en bra film. Sen att jag inte kunde sova sen på natten, det är ju något annat.
Det kan jag aldrig göra när inte Peter är där. Men så är det....
 
Lördag förmiddag blev det en mysig shoppingrunda med Lisa. Fyndade ett par snygga linnen faktiskt :-)
Sen hem å ha en mysig dag med familjen, Eje och Carina. Agnes som vanligen är väldigt blyg tydde sig till farfar Eje och blev hans lilla tös för kvällen :-)
Så när det blev dags att ta bussen in till stan senare så var det inget problem alls. Det gick jättebra att åka iväg :-) Och tydligen hade dom en riktig myskväll med godis sen :-)
 
En TOK kul kväll ute med en massa underbara härliga människor. Många av dom var det länge sedan man träffade oxå. Så kul å ses igen :-)
Tyvärr tog det tvärstopp för mig runt 1 taget på natten. Jag hade ju varit uppe sen 5:20 med kidsen så man va lite småtrött.... minst sagt :-P
Men inte så trött som idag... jisses... det straffar sig verkligen i efterhand när man är såhär gammal. Phew!
 
Nästa gång tar vi en tjejfest å går på Heartan å dansar till shlager! Eller hur!? ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0