Det äter upp mig inifrån.....

Alla sörjer på olika sätt och alla är vi olika starka. En faller i ilska, en väljer att inte tänka, en koncentrerar sig på saker att göra och den sista faller in i sig själv......
 
I en tid av sorg och saknad efter en älskad. Är den rätta lösningen att välja att stöta bort dom älskade man har kvar. Eller är det att vara den större personen, bita ihop och välja att finnas där ändå.
För att blod är tjockare än vatten, för att man är starkare tillsammans än ensam. Och framförallt, för att man älskar.

Det sägs att tiden läker alla sår
I allt som sker och skett
Jag är du och du är jag
Tillsammans är vi ett
 
 
Jag kommer alltid finnas vid er sida.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0