Hoppas inte...

Puh vilken natt :-(. När vi kom upp för att lägga oss igår kväll så låg Agnes och stånkade och stönade lite. Vi funderade vad hon höll på med. Tills vi kände doften.... :-/  Bara att ta upp henne och byta blöja. En blöja med väldigt löst och illaluktande innehåll. Men tack å lov tog det nog bara kanske 30 minuter innan tösa somnade om igen. Fram till ca kl 3 inatt när jag fick ett sånt där cp ryck och kastade mig upp i sängen, slog munnen i Agnes säng och spräckte läppen på mig sälv :-/ Såklart så satte sig Agnes oxå upp i sängen då. Och så kände vi att hon hade bajsat en gång till. Same procedure igen då. Den här gången lite svårare att få att somna om. Men det gick till slut. Vid det här lagt kände vi oss ungefär som att vi hade supit hela natten. groggy!
Runt 4.30 vaknade Theo och började skrika pappa. Så det var bara för honom att knalla in dit.
Och kl 5.20 vaknade Agnes och gallskrek! Fick ta upp henne och lägga henne mot mitt bröst för att hon skulle lugna sig och somna igen. Där kände jag hur varm hon var stackarn....
Naturligtvis vaknade även Theo och började dona å grejja.... :-/ Men både agnes och Theo somnade om en kort stund igen.
Imorse hade tösa 38,2 graders feber och det var en grönaktig vätska i blöjan. Hoppas VERKLIGEN att det har med tänderna att göra så det inte är magsjuka. Hon verkar rätt så pigg ändå måste jag säga...

Det kommer bli tidigt i säng ikväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0