Blogging from work

Snabb bloggar från jobbet en sväng. :-)
Saknar dom därhemma så det gör ONT! Det var riktigt jobbigt igår kväll faktiskt. Fick en liten ångestattack och gosade in mig lite extra med kidsen innan det var nattning. Imorse gick allt så fort så rätt som det va satt jag bara i bilen på väg mot jobbet :-/ Men såklart fick jag massa pussar och kramar innan jag åkte.

En konstig känsla när jag närmade mig huset där jag arbetar. Och en ännu konstigare känsla när jag klev in på kontoret. Nästan sådär att man ville gömma sig och inte visa att man var tillbaka. Mysko... Undrar om man blitt lite skygg när man varit hemma. Sen när en efter en kom fram och sa välkommen tillbaka och började prata så kändes allt genast lite bättre. Skönt att dom kände igen mig trots all gravidfettma, gråa hår och rynkor jag samlat på mig. :-P
Så, ett steg taget och många fler att ta. Nu ska jag bara försöka gå igenom alla mail som ligger olästa med allt som hänt. Försöka sätta mig in i allt nytt på röntgen. Beställa hotell till Wien (som inte var helt lätt tydligen.....). Papper papper papper...


Och så slog det mig. Men... vafan, KAN jag ens någonting längre??!!


Kommentarer
Postat av: sussic

Det kommer att bli super bra! :) Vad ska du till Wien å göra?

2011-09-26 @ 12:02:43
Postat av: Petra

Du tänker för mycket!

2011-09-26 @ 12:11:10
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Eken

Ska till Wien på ECR (European congress of Radiology) Titta på ny teknik och lösningar till röntgen. Vi blir där 29 februari till 5 mars. Så då kanske Peter kommer upp till ljusdal med kisen och bor :-)

2011-09-26 @ 13:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0