vilken besvikelse.....

Idag ringde Peter mig på jobbet och berättade att Marias tärnklänning hade kommit. WIIII!!! man blev sådär superpirrig och ville helst åka hem på en gång och titta på den. Jag frågade om den var fin och om färgen var bra. Men det hade han inte kollat sa han :-/
När jag kom hem kastade jag mig iallafall på paketet och packade upp klänningen.
Jävlar i min låda vilken besvikelse. Det fanns inget lila överhuvudtaget i klänningshelvetet. Den va ROSA!!!
Skitsnygg och jättefin i allt annat. Verkar vara väldigt välsydd och det var mycket tyg och allt det där. Men TOTALT fel färg :-( fan... Hur gör man nu?! Den är ju beställd från England och uppsydd i Kina  :-/

Här är deras Color Chart och jag beställde deras Nr 27 som är Lilac/lavendel.




Istället fick jag hem deras Nr 43 som är Light Plum. Fan va surt........



Tala om för mig om du ser något lila i den här klänningen..... *suck* 


Kommentarer
Postat av: Kristinen

Vad tråkigt! Jättevacker klänning men kanske kunde varit mer lila om det var så det var tänkt.

Går det inte påvisa färgfelet, det hinns ju absolut med att sy upp en ny, eftersom ni är ute i så god tid.

2011-10-26 @ 01:22:10
Postat av: Petra

Helt klart rosa!! Kontakta företaget, du måste ju få byta.

Lycka till!

2011-10-26 @ 07:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0