Skärpning Kristin!

Nu måste jag ta och skärpa mig med bloggen för annars är det ju knappast nån idé att ha den antar jag.
Jag tänker att jag ska blogga om lite grejjer som händer, men sen glömmer jag bort det. Å så rullar dagarna på bara.

Jag är lite trött idag kan man säga. Ingen sömn natten till igår och ingen sömn inatt heller :-(
Agnes är fruktansvärt förkyld och snorig. Hostar och snorar och är helt täppt på nätterna. Inatt har hon hållt på och gnälla och bökat runt precis hela natten. Plus att hon var vaken mellan 1.45 till strax före 4 nån gång pga jag var tvungen att ge henne nässpray. Ja då blev hon ju vaken såklart.... :-/

Så här sitter jag på jobbet rejält sliten med svullna ögon. Får se om kaffet hjälper. Tveksamt.......

Ja gomorgon då, eller nått.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0