PERVO!!

Har lagt ut den där satans tärnklänningen på blocket till försälning nu. Och hoppas att någon SERIÖS kanske nappar snart. Jag trodde ju att jag äntligen hade fått napp igår när det damp ner ett mail i brevlådan från en man vid namn Örjan.
Det stod:  "Hej, har du fler kläder?"

Öhh..... vad menar han? Men jag svarade iallafall att "nej, inga fler festkläder. Utan det är denna klänningen som jag säljer pga fel färg"

Mannen svarar: "Hej, okej. Men har du strumpbyxor?"

Börjar ana oråd.........  Strumpbyxor? Köper man sånt över blocket? really!? Men jag svarar iallafall att nej inga som är till salu. Är du intresserad av klänningen?

Mannen svarar: "Nej jag hoppar klänningen. Annars gör det inget om strumpbyxorna skulle vara använda om du har några".

Den svarar jag inte på...
Jisses.... vilket pervo. Eller pervo.. han har en "liten" fetich kan man väl säga. hehe
Men personligen tycker jag det är äckligt. iallafall när någon mailar och frågar mig om jag har använda strumpbyxor att sälja. Man får väl vara glad att han inte frågade efter använd trosor... hihi

Men USCH!

Kommentarer
Postat av: Elin

Mysig kille"gubbe"

2011-10-28 @ 09:03:12
Postat av: Marina

Jag satt ut en annons på Ronjas ridkläder för några år sen. Hade inte en tanke på att få pervo-svar. Han lät i luren.. :(

2011-10-28 @ 15:22:55
Postat av: Örjan

Peters kallingar då?

2011-10-28 @ 23:37:45
Postat av: Kristin

HAHAHAHA

2011-10-29 @ 17:37:00
URL: http://ekens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0