Så sjukt jävla trött!!

Peter har haft nästan 40 graders feber i helgen. Så jag tog kidsen och drog till Kolbäck. För allas skull.
Det är så jäkla mysigt att få komma hem till mammsen och pappsen. Men i helgen tror jag kanske att det var lite mycket med alla kidsen på ett och samma ställe, så många dagar. Det var ju inte bara mina kids direkt..  För igår när jag kom hem var jag så fruktansvärt trött. Sur och grinig var jag oxå kände jag. Och tyvärr gick det ut över Peter .... 
Och när klockan ringde imorse... fy fan säger jag bara. Jag fattar inte för mitt LIV hur jag ska grejja den här dagen. Jag är så obeskrivligt trött och slut. puh......  Svepte nyss en c-vitamin i hopp om att få nån timmas rusch i kroppen iallafall. Får se hur det går.
När man åker förbi Jet och stirrar på diesel skylten där det står att det kostar 14.59 kr. Funderar hårt på om det ska vara 60 öre som får det att bli jämna 15 kr eller 100 öre??!!!  Så kan man väl lätt kostatera att man inte har huvudet med sig idag.... :-/

Om jag är såhär trött idag så kan jag inte ens föreställa mig hur trött min lilla mammsen är idag.

urk.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0