Lite börjar falla på plats

Nu har jag provat den en sista gång och nu känner jag mig HELT säker på att det är rätt. På lördag åker jag och beställer min vigselring!!! WIIIIII!!! :-D

Har i stort sett bestämt mig hur blomsterarrangemanget kommer se ut på borden.

Har även bestämt mig för hur tårtan/tårtorna kommer att se ut :-) Dock inte vart dom ska beställas ifrån ännu :-)
Har två ställen att välja mellan. Får se vem som ger mig bäst pris :-P

Flera beställda saker har börjat droppa in till dukningen bla. Nu väntar jag ivrigt på att brudklänningen ska droppa in. Det har gått 17 veckor nu sedan beställningen. Och det skulle ta 10-16 veckor. Men dom var ovanligt upptagna just nu enligt företaget jag beställer ifrån. Men att jag nog inte skulle behöva vänta så länge till ändå.

Sen har det nog lagts till en färg i färgtemat. Vem har sagt att man BARA måste ha lila och vitt liksom ;-) Det är ju faktiskt VI som bestämmer det där helt och hållet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0