Det snurrar i hjärnan

Helt otroligt kul att komma tillbaka till arbetet och kastas in i denna värld av ny teknik och utveckling :-)
Först att sätta sig in i allt som "glömts bort" under året jag varit mammaledig. Och även allt nytt som hänt överallt.
Och sen kastar vi på 3-4 stora projekt samtidigt uppe på det. Plus lite idéer och sånt som dyker upp efter vägen som oxå kan vara bra att kika på.
Det känns berusande att få vara med om! Samtidigt som det känns..... lite nervöst och oroligt. Nästan så man tvivlar på sig själv ibland. Men sen får man påminna sig om att allt är nytt i början. Och jag VET ju att jag grejjar det här. Främst för att jag tycker det är så kul :-)
Den här välden är oerhört lätt att försvinna in i med hela själen. Det är så mycket som snurrar i huvudet att det är svårt att släppa allt när det väl är dags att åka hem. Jag känner själv att jag måste verkligen anstränga mig själv att släppa när jag är på väg hemåt. Men det tar ändå en stund att komma ner i varv när jag kommit hem.
Men, man kan väl inte klaga direkt. Det är inte alla som har turen att ha ett roligt jobb där man utvecklas varje dag :-)


Fast just nu, snurrar det lite väl i huvudet på mig. Det är så mycket jag skulle behöva sätta mig ner, läsa och sätta mig in i. Samtidigt som jag behöver sätta mig ner med Hasse och gå igenom saker. Samtidigt som jag vill ut i verksamheten och se lite olika flöden. Jag känner själv att jag behöver kunna lite mer om hur man arbetar i programmet för att förstå mig på helheten. Det räcker inte bara med tekniken.

Oboy... vilket leffeinlägg... :-/ Surr surr surr...  Jaja, nu ska jag göra ett sista ryck och sen åka och hämta Rasmus. Som förövrigt har vaccinerat sig idag. Och gjorde det helt själv!!! Min stora gosse :-) Mamma behövde inte vara med. :-) Stolt mamma :-D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0