Det händer

Jodå, det händer massor om dagarna. Jag hinner bara inte blogga om det. när kvällen kommer och kidsen äntligen sover är jag så slut så det enda jag orkar göra är att sitta och stirra på dumburken :-/

Bröllopsplanerna framskrider inte alls i den takt dom borde. Orka är rätt ord.... Det är jättekul! Ja! det är det. Men orken... puh..  Jag som tyckte jag var ute i god tid med allt. Fast nu är det ju faktiskt "bara" 7 månader kvar och vi har knappt gjort nånting alls. :-/ Just nu springer tiden iväg med jobb och allt runtikring. Så vi får väl se när vi sätter den där ordentliga sprutten. Ett bröllop blir det iallafall, på ett sätt eller annat :-)
Och ni som vet om att ni är bjudna! En liten hint till er.  Roligheter uppskattas varmt på vårt bröllop. Det ska vara så lättsamt som möjligt. Och det ju gästerna som gör dagen faktiskt :-)

Annars ser veckan ut såhär:

Måndag: Föräldraledig. En sväng till ÖF på fm och sen ta det lilla lugna på em. Peter jobbar både dag och kväll.
Tisdag:  Theo går på dagis medan jag och Agnes myser hemma.
Onsdag: 6.30 bär det av mot Arlanda för att flyta till Lund på jobb.
Torsdag: Lund
Fredag: Lund men kommer hem på em. Förhoppningsvis en lugn och mysig fredagskväll.
Lördag: Inga planer!! Hoppas på mys med familjen :-)
Söndag: Gissar jag rätt så har Peter säkert planer på att grejja med huset. Me and the kids får hitta på nått :-)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Plus farsdag på söndag ;)

2011-11-07 @ 13:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0