vecka 4

Veckans schema

Vecka  4

Lördag: Gå 2 min. Spring 11 min. Ta en kort paus. Vänd tillbaka, spring 11 min och gå 2 min.
Söndag: Gå 1 min. Spring 11 min. Ta en halv minuts paus. Vänd tillbaka, spring 11 min och gå 1 min.
Måndag: Ledig. Helt ledig.
Tisdag: Gå 1 min. Spring 10 min. Gå 2 min. Spring 10 min. Vänd tillbaka och gå hem i lugnt tempo.
Onsdag: Ledig
Torsdag: Ta en promenad på max en halvtimme.
Fredag: Spring 24 min i lugnt tempo. Vänd tillbaka och gå hem i lugnt tempo.

Möjligen att det blir lite omkastat denna vecka pga Peter ska jobba kväll. Men det löser sig :-)
OH just ja!! Har glömt. Jag har ju faktiskt gått ner 1,5 kg på två veckor. Så vågen har äntligen börjat röra på sig. hoppas det fortsätter :-)


Kommentarer
Postat av: Lindah

Duktig du är-. jag har kommit helt ut av det. Men denna vecka ska jag springa minst 3km minst 3 dagar. det är mitt mål

2011-05-14 @ 23:23:27
URL: http://www.grodfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0