Vecka 3 avklarad!

På grund av att jag är totalt borta ibland och glömmer vad jag ska göra så har det kastats om lite i schemat. Men vad gör väl det. Idag avslutar vi vecka 3 med en skön vila :-)

Fredag: Ta en långsam promenad, bestämt själv hur långt du vill gå. Det bidde 40 minuter.
Lördag: Gå 5 minuter - spring 5 minuter. Vänd tillbaka och spring 7 minuter. Gå resten.
3x25 sek plankan
3x10 armhävningar
3x10 ryggups
Söndag: Ledig!
Måndag: Gå 4 minuter, spring 6 minuter. Vänd tillbaka och spring 8 minuter. Gå resten.
3x25 sek plankan
3x10 armhävningar
3x10 ryggupps
Tisdag: Tog en promenad på 40 minuter.
Onsdag: Gå 3 minuter, spring 8 minuter. Vänd tillbaka och spring 7 minuter. Gå resten.
3x25 sek plankan
3x10 armhävningar
3x10 ryggupps
Torsdag: Ledig!


Jag har varit SJUKT trött den här veckan. MEN! Nu har det äntligen börjat gå lättare att springa. Så pass att jag faktiskt för första gången i mitt liv börjar tycka det är kul! Det ni! :-D



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktig du är :-)

2011-05-12 @ 19:52:35
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0