Trött men glad

Godmorgon kl 4.00 imorse. Suck.... Det är en jäklars tur det är sommar och ljust för annars hade man ju brytit ihop totalt tror jag. Tänk er själva vinter, mörkt och kallt och att när kl är 9 och det börjar på att ljusna redan har varit igång i 4 timmar. Inget kul.... :-/
Men nu är det ju sommar och sol. Och vi får hoppas hennes vanor ändras tills det blir vinter igen.

Iallafall så har hon börjat ta sig framåt. Jag kan inte riktigt beskriva hur. För hon kryper inte sådär ordentligt. Man sätter henne på filten mitt på golvet och så poff så är hon ute på golvet en bra bit bort. hihi
Hon liksom.. jag vet inte. Hon lutar sig framåt så hon står i någon slags krypställning fast med ena benet rätt och det andra under sig fortfarande. Nån halv kryp/sitt ställning. och sen vette sjutton hur hon tar sig runt. Men tar sig runt gör hon! OM hon är nöjd!? jäkligt nöjd verkar det som :-) För hon sitter på golvet och leker och leker. :-)
Det är en väldig lättnad och skön tid när sina barn börjar kunna roa sig själva en stund och är nöjda med det.

Och Theo blir snart 2 år gammal! Helt sjukt.... Gossen pratar inte riktigt ännu. Men vi förstår honom jättebra ändå. Han är liksom mer koncentrerad på att lära sig göra saker istället för prata. Det kommer nog snart det med :-)
Däremot gillar han å prata i mobiltelefon. Med prata menar jag då att jag ringer upp Peter och så får Theo ta telefonen. Peter pratar och Theo svarar ja eller nej. Sött :-) hihi

Rasmus går ut 1:an snart och börjar 2:an till hösten. Oxå sjukt! Har jag en så stor gosse?! Är JAG så gammal??!! :-O nääääääää ;-)

Jag är trött, sliten och småfet. Men! Jag är rätt glad och nöjd ändå. Just nu iallafall :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0