Sommar!

Soooommar, sommar å sol... :-P Det har, tror lr ej, varit + 31 grader i solen här idag!! 31 grader!! :-D
Okej, det har blåst rätt rejält. Men tur är väl det för annars hade man väl flytit bort :-) Det var väldigt varma och sköna vindar så det va rätt gött ändå :-)
Theo lämnade jag på dagis runt 9 och sen gick jag och Agnes hem. Klädde av oss och gosade ner oss i sängen och sov i 1,5 timma. SÅÅÅ skönt och väldigt välbehövligt. Jag har inte sovit på väldigt länge kan man säga... Och sova på dagarna blir det oftast inget av. Men idag så blev det :-) Somnade till molningt och lite lätt regn därute. Men vaknade till högsommar och över 20 grader varmt ute. Så det blev en snabb lunch och sen ut i solen. Gungade och busade och hade det jättemysigt. Kl 14 hämtade jag Theo och sen bar det av in till stan för 2 års kontroll. Han är inte så jättestor vår gosse. Han väger runt 12,5 kg och är 89 cm lång. Men men, alla kan inte vara jättelånga som min stora gosse Rasmus. Han är nu 144 cm lång och endast 8 år gammal. Han kommer bli lång han :-)

Just nu: Moffar i mig en skål jordgubbar (som vanligt) och dricker te.

Thingeling!!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0