Plötsligt händer det!

Såklart bara för en natt, som min käre sambo så fint tog ner mig på jorden och sa imorse. MEN, så sjukt jäkla skönt att få sova en hel natt!! Visserligen har jag stoppat i nappen några gånger. Men vad är det liksom :-)
Jag har ju fått sova en hel natt :-) Peter gick över till Theo vid 5 taget och då sov Agnes fortfarande. Ärligt så har jag ingen aning om när hon vaknade heller. För när Peter kom in till mig runt 6 så var hon tydligen vaken. Och han tog med sig henne ner. Då är man väl trött då antar jag :-)
Det är väl så som Peter säger. Det var bara en natts grej det här. Men jag är jättenöjd med det. För en natts sömn gör underverk :-) TACK älskade barn! det här behövde mamma och pappa :-)

Idag känner jag mig glad och utvilad och redo för dagen :-)


Godmorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sur-Peter!! :P

2011-05-10 @ 19:20:44
Postat av: Sofie

Sur-Peter!! :P

2011-05-10 @ 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0