Konstaterande

Nr 1: Varken Theo eller Agnes sover någe längre bara för att dom gått och lagt sig senare. Snarare tvärtom tyvärr... :-/ Efter ett antal nappistoppanden så vaknade hon kl 2 för att inte somna om igen förrän kl 3. Själv tog det till 3.30 innan jag kunde somna om. För att sedan göra godmorgon kl 5.30 :-/
Peter va ju halvdrucken så han sov som en klubbad säl inne hos Theo hela natten. Men han vaknade oxå runt 6 tiden. Så ingen sovmorgon här inte.... :-/

Nr 2: Efter dryga veckans hårt tränande med diet och Alli så har jag bara gått ner 0,3 kg. Skulle ju vart trevligt med lite mer viktnedgång så man fick bli lite peppad. Men men..... Antingen är det alli som inte fungerar eller så gör jag fel.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad jobbigt med vaknätter :/



Angående vikten så Alli vet jag inte om de funkar, men däremot så kan du prova fettförbrännande prep ifrån twinlab ex. ripfuel eller dietfuel. Dom funkar i kombination till träningen. Sen kanske du äter för mycket, små äter som du inte tänker på. Hur är portionerna? Äter du kanske rent ut sagt för lite?



Annars tycker jag du ska köra på precis som du gör, de kan faktiskt ta lite tid innan kroppen fattar galoppen :-) De är inte ovanligt även om många tror de! Ge de några veckor för kroppen att ställa om sig och tänk att 0,5kg i veckan är BRA och långsiktigt!

2011-05-02 @ 09:38:24
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0