Jag är trött

Oj... det känns verkligen att man inte är 20 längre och i farten varje helg. Det är ju ungefär 16 månader sedan jag var ut och drack alkohol senast. Och ja, det kändes som sagt.
Jag blev väckt kl 9 söndag morgon och klev ner till frukostbordet. Trodde jag skulle kunna äta precis som vanligt. Men där satt jag, lätt illamående och nått så sjukt trött. Urk....... Jag visste att jag var tvungen å peta i mig nått å äta annars kommer jag inte må bättre. Så det fick bli några skedar yoghurt där och nån skinkbit här.
Rätt så fort kände jag mig lite piggare faktiskt. Speciellt efter man fick ta den där sköna dagen efter duschen :-)
Så det blev en mysig söndag med familjen.
OCH! Hör och häpna. Jag tog mitt fläsk och brände av en 3 km löprunda på kvällen. Det ni!! hähä!! Rätt nöjd med mig själv faktiskt. :-P  Idag blev det bara 3 km promenad. För idag var jag nästan ännu tröttare... :-/ Konstigt det där. 

Nu blir det vääääldigt lugnt för fröken Ekdahl fram till den 4 juni när det är bröllopsfest i Hudik :-) Skojsigt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Och då blir det inte lugnt kan jag lova :P

2011-05-24 @ 13:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0