Hejdå V 4. HEJ V 5

Vi avslutar V 4 med ännu - 0,9 kg och en rolig träningsvecka som sett ut såhär.

Vecka  4

Lördag: Gå 2 min. Spring 11 min. Ta en kort paus. Vänd tillbaka, spring 11 min och gå 2 min.
Styrke ryggups, plankan och armhävningar

Söndag: Gå 1 min. Spring 11 min. Ta en halv minuts paus. Vänd tillbaka, spring 11 min och gå 1 min.
Styrke ryggups, plankan och armhävningar

Måndag: Sprang 23 minuter och sedan Styrke ryggups, plankan och armhävningar

Tisdag: Ledig

Onsdag: Ledig

Torsdag: rask promenad 40 minuter

Fredag: Sprang 27 minuter och sedan Styrke ryggups, plankan och armhävningar


Imorgon inleder vi vecka 5

Lördag
: Spring 13 min. Vänd tillbaka – utan paus – och spring 13 min hem.
Söndag: Ledig
Måndag: Ta en halvtimmes promenad.
Tisdag: Spring 14 min. Vänd tillbaka och spring 14 min hemåt – lugnt och avslappnat.
Onsdag: Ledig, lägg upp benen på soffbordet!
Torsdag: Spring 20 min i lugnt tempo. Vänd tillbaka och växla mellan att gå och springa hem.
Fredag: Slappna av.



Kommentarer
Postat av: Lindah

Duktig du är. jag har fallti helt utav det. Men ska köra igång med minst 3km 3 gånger i veckan imorgon

2011-05-20 @ 20:44:28
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0