Furuvikspremiär

Gårdagen spenderades nästan hela dagen i Furuviksparken. Första dagen på säsongen och man förväntade sig fullspäckat med folk. Men det var nästan folktomt när vi kom dit rung 12 taget :-O
Däremot såg vi en massa kändisar med familjer. Bla sångaren i BWO, Pernilla Wahlgre, Anna Book, fråga Olle gubben, Jennifer Brown, Fredde Granqvist mfl. Såg även skvallerpressen med sina familjer och kamrorna i högsta hugg. Och så uppträdde Linda Bengtzing :-) Jag gillar den tjejen, det är fart i henne och hon verkar mysig :-)
Det regnade och solen sken om vartannat. Men vi hade en jättemysig dag och Theo åkte massor av karuseller :-)
Kvällen avslutades med 4,7 km löpning.

Vaknade kl 3.30 imorse som vanligt av att Agnes ville ha mat. Men jag fick henne att somna om runt 4. För att sedan göra morgon ordentligt kl 5 igen... :-/ Idag känner jag mig totalt överkörd i kroppen. Det värker överallt och jag känner mig tung... Hoppas verkligen inte jag håller på att bli sjuk. Det pallar jag inte.

Får se vad vi hittar på idag. Det regnar ute.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0