Downperiod

Jag är lite i en downperiod just nu. Därav det dåliga bloggandet och att det kanske är lite småsvårt att få kontakt med mig. Downperiod menar jag inte att jag är deppig. Bara jäkligt trött. Det känns som jag blivit överkörd av ett tåg eller nått.... Jag är trött heeeeela dagarna. Och när jag springer är det fruktansvärt tungt. usch....
Hoppas det blir bättre snart. Jag som hade börjat tycka det va kul å springa juh!!!!!

Idag tog jag mig iallafall i kragen och åkte in till stan en sväng för å träffa Maria. Shoppa lite kläder till Theo och leta klänning till Sofie och Andreas bröllop. Efter en jävla massa affärer och provande så va man ju dyngsvettig och förbannat less faktiskt. jag var redo att ge upp och kände att jag nog går på bröllopet i jeans och t-shirt.
Men så tog vi en rövare och gick in på Jc (som annars aldrig har något i min smak). Och hittade den! Så nu har jag en klänning :-) Fattar bara skor till då..... attans... :-/

Vårt eget bröllop fnulas på för fullt iallafall. Best man och Maid of honor är tillfrågade och har tackat ja :-D
Blommor till bröllopet har jag klart för mig i huvudet. Dom är gratis och vääääldigt vackra. Min favorit :-D

Nu ska jag smocka i mig jordgubbar och kolla på fyra bröllop!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0