Det finns ingen annan


Det finns ingen annan som skulle stå ut med hur jag slarvar bort eller tappar saker hela tiden.
Som skulle stå ut med mitt dåliga natthumör när jag inte får sova (vilket är ofta).
Ingen annan skulle orka med mina konstiga nattaktiviteter när jag springer upp mitt i natten.
Det finns ingen annan som förstår vad jag behöver eller hur jag mår utan att jag behöver säga det i ord.
Eller som ser rakt igenom mig, på både gott och ont ibland.
Det finns ingen annan som får mig att skratta varje dag som du gör.

Ingen annan i hela denna värld hade kunnat ge mig vackrare barn än du har gjort.
Och ingen annan skulle kliva upp kl 4.30 bara för att låta mig få lite extra sömn, trots att han fått sova lika lite själv.

Jag är så lyckligt lottad. För det finns ingen annan som är som du. Och du är bara min!
Jag älskar dig så orden räcker inte till! Tack för att du finns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0