Det är fan sjukt...

Agnes gjorde godmorgon kl 3:40 och Theo kl 4:45. Det är fanimej sjukt att ungarna ska kliva upp mitt i natten :-(
Det börjar bli jävligt tröttsamt faktiskt. Peter fick gå upp första vänden och kom upp och väckte mig kl 7. Nu sover han ett par timmar. Vi måste göra såhär för att ens orka med dagen. Det är någe fruktansvärt långa dagar......
Kl 7 kom Rasmus ner oxå så nu är det heybaberiba härnere. Theo och Rasmus leker och härjar så ljudnivårn är fruktansvärd. Jag är en VÄLDIGT trött och irriterad mamma just nu. Närå, ja ba skoja. Ja ä sketaglad!

Solen skiner men det blåser fan storm ute! Måste det blåsa jämt!!!!



Kommentarer
Postat av: Charlotte

när brukar du nanna småttingarna?

jag kan säga att jag r inte ett dugg avis... jag har ganska tur, då mina båda sover till minst 07.00...



hoppas det vänder..

2011-05-23 @ 10:33:16
URL: http://angelsoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0