Undrar när den kommer...

Den här natten, DEN natten. När man får sova en hel jäkla natt i sträck utan att vakna sjuttielva gånger.
Agnes nätter är verkligen ojämna. En natt kan hon sova mellan 19-04 i sträck, äta och sen somna om och sova till 6-7. Sen kommer en sån här natt.... Bökar och stökar fram till 1. Äter och bestämmer sig sedan för att vara vaken ända till 2.30. Fortsätter sedan ändå böka och stöka ända fram till 5 när hon ska äta igen. Somnar ÄNTLIGEN på riktigt och sover till *trumvirvel*....... Hela 6.30!!! *suck*
Ja, jag var överjävligt trött imorse. Och inatt hade jag faktiskt lust å klappa till Peter för dom förbannade icke sova generna som sitter i våra ungar. Ungefär sekunden efter ville jag skälla ut honom för samma sak just där och då på natten, i sängen!! För dom där jävla generna kommer från honom!!!
Själv var jag from som ett lamm!!! Iallafall när jag var bebis :-P

Nä fan... nu jävlar vill jag SOVA!! Snälla snällaste snällast!! Sömnlös i 2 år räcker faktiskt. En jävla natt kan jag väl få iallafall!!!

Det är tur att dom är förbannat jävla söta mina ungar :-P



Bjukkar på ett par extra bilder. Dom är ju så jäkla lika!!!




Kommentarer
Postat av: Kerstin

Puh, stackare! Själv skaffar jag barn vid 40. Går det inte då så får det lika gärna vara.

2011-03-29 @ 23:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0