Under isen..

Jag är så jävla arg, irriterad, lessen, trött, sliten och allt man kan tänka sig. Jag kan inte ens sätta ord på alla känslor som far igenom kroppen idag.
Det känns som det är totalt stopp i mig idag. Känner mig helt under isen och kämpar verkligen med att inte få ett sammanbrott. Det finns så jävla mycket jag skulle vilja säga till många! Men för husfridens skull låter jag bli.
Efter en helvetes höst och vår och allt som hänt! Sjukdomar och jävulskap. Jag har för det mesta suttit fast hela dagarna hemma. Äta får jag göra på stående fot eller i bästa fall kasta i mig det sittandes. Gå på toa får jag göra när jag har tid, inte när jag behöver det. Vila? Det finns inte ens på kartan. Får jag 15 minuter för mig själv gäller det att prioritera. Vila, äta eller gå på toa kanske?!?! Huset ser ut som en svinstia och jag hinner inte med. På kvällarna är jag så trött och har ont överallt så jag vill helst bara gråta.
Dagarna som är ljusa och känns bra blir bara färre och färre känns det som... och det skrämmer mig.


ALLA andra är så jääävla lyckliga och mår så jääävla bra.
ALLA andra har råd att åka utomlands hela förbannade jävla tiden
ALLA andra har barnvakt.
ALLA andra kan gå ut och äta middag eller gå på bio.

Just nu vill jag bara åka iväg och skita i allt. Fråga mig inte hur jag mår för jag orkar inte prata om det....
Och jag får fanimej klaga hur jävla mycket jag VILL!! Det är min blogg!


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Nej inte ALLA!! Jag känner exakt som du ganska ofta faktiskt!!



Om inte jag hade kunnat åka hit till Söderhamn o få hjälp av mina föräldrar så hade jag nog förmodligen hoppat från nått högt tillslut. Sambon är ingen hjälp för tillfället.

2011-03-18 @ 18:33:48
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Charlotte

känner igen det där ganska mycket måste jag medge.. det verkar som man många gånger måste spela upp något som inte stämmer för att accepteras.. varför kan man inte få visa hur man EGENTLIGEN känner på riktigt???

2011-03-20 @ 16:27:30
URL: http://angelsoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0