Överenergisk

Igår släckte vi lampan kl 21 redan. och jag tror båda somnade som stockar faktiskt. Sen vaknade väl Theo runt 1 och Peter gick in och lade sig där. En kort vakning runt 4.30 för att sedan somna om igen till 6.30.
Agnes vaknade vid 3 för att äta. Sov sedan till 5 för att äta igen och sen vara vaken till 6. Somnade om igen till 7.30!!
Så.. man kan säga att vi SOVIT inatt faktiskt. Mycket mer än vanligt för både mig och Peter iallafall.
jag har varit nästan överenergisk idag! Peter var ju sjuk igår så han har varit trött, men ändå mycket piggare.

Redan kl 9.30 släpade jag med mig Theo ut i solskenet och dom härliga +2 graderna. Sen blev vi kvar där till kl 14.30 i eftermiddags :-D Peter kom oxå ut runt lunch. En HELT underbar dag utomhus! Det gäller å lapa åt sig sol medan den är framme. Den ger verkligen energi man längtat efter länge nu :-)

Så idag har varit en jättebra dag! Tänk va lite sömn och sol kan göra för själen ;-)








Så har jag lite andra bilder jag glömt å lägga ut. Lite smött å gött :-D


FEST!!


Jo, jag lade brödet i lådan med servetter.... Fråga mig inte varför.


Lillfisan


När man haft magsjuka får man äta vad man vill. chips, typ....


I will kill you....


Skoja ba!!!


Jag ska laga dig pappa


Finbild på gofisen :-D


Bild från idag :-D


Fika utomhus :-D


Sen skickar jag en varm, mysig och läkande kram till min älskade och världens bästa pappa som ligger inne på sjukhuset igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0