Orkar inte le

Hostar mig igenom nätterna och ingenting hjälper fanimej mot skiten. Jag är så förbannat jävla sliten nu. Ingen sömn, amning 2-3 ggr per natt och sen ska man ändå vakna kl 5.30 och sen köra hela dagen.
Ryggjävlen tar kål på mig snart. Jag verkar inte vara så sned säger Peter. Men det värker i HELA ryggen.
Och till råge på allt så ligger jag och har ont i magen just nu. Det är en märklig känsla... Jag kan känna mig hungrig ena sekunden. Och nästa värker det. :-/ Känner mig matt, trött och förkyld.
Borde kanske kolla upp den här hostan nästa vecka....  Men jag har bara inte haft tid när alla varit sjuka hela tiden.

Ikväll har jag knappt orkat le eller prata med mina nära och kära. Rasmus sa att jag verkade ledsen och sur. Och jag fick försäkra honom att jag bara var trött, inget annat.
Så idag blire inge höjdarinlägg direkt. Orkar faktiskt inte.

Fan vad livet går i berg och dal bana nuförtiden. Jag blir så less... kan man få må bra och vara glad mer än 1 dag i rad bara!!!

//BF


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Kram

2011-03-11 @ 21:14:19
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Petra

Tar du nässpray på kvällarna? Min hosta på nätterna blev mycket bättre när jag slutade med det! Torkar tydligen ut slemhinnorna även i luftvägarna..

2011-03-12 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0