Nu sticker vi!

Nu sticker typ halva familjen till Kolbäck för att hänga där till söndag. Till helgen dyker storebror Stefan med familj upp oxå. Så det kommer bli jättemysigt :-) Dom har inte träffat Agnes ännu. Å hon är ju såååå mysig nu när hon blitt lite större och hänger med mer. Så det kommer nog hennes större kusiner gilla oxå :-)
Kvar hemma är Peter som ska jobba lite med huset. Och på lördag ska han väl ut och skaka rumpa vad jag förstått :-)

Iallafall så får vi se hur mycket jag kommer uppdatera bloggen. har med mig laddningskabel till kameran men ja, tiden är det ju sisådär med ibland när man är själv med två små. Men ska försöka :-)

Knäpp man är som får som en klump i bröstet bara för att man ska vara ifrån varandra några dagar. hihi Fast det är väl ett bra tecken det antar jag :-)

VI SANKNAR DIG REDAN ÄLSKLING!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0