Fortfarande mossiga

Vi är fortfarande sjuka :-( Theo blir bättre och bättre verkar det som ändå. Jätteskönt!
Agnes däremot är fortfarande lika dålig, om inte sämre. Över 38 graders feber, snorig, hostig, rosslig, hängig och gnällig. Inte alls sitt vanliga glada och nöjda jag.
Både jag och Peter känner oss väl något bättre tror jag. Vi fick sova hyfsat inatt så det känns som man orkar på ett annat sätt då. Men det här förbannade trycket i mina öron vägrar försvinna!!!
Imorrn ska Peter jobba igen och jag blir ensam. Hoppas VERKLIGEN på en natt med rätt bra sömn igen så man orkar.

Känner mig apstressad just nu. Det är så jäkla mycket jag måste hinna med. Och så ligger vi här sjuka var och varannan dag :-( Det MÅSTE verkligen inhandlas vårkläder till alla ungarna. Agnes har ingenting sådant ännu.
Jag måste handla grejjer till dopet som är om 2½ vecka. Jag måste handla kläder som barnen ska ha på dopet.
Och jag måste måste MÅSTE börja baka det som ska bakas till dopet.
Alla frivilliga får gärna baka något till dopet :-D


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Visst känns det som att skiten går runt runt!



Hoppas hoppas att ni alla blir friska snart.

2011-03-22 @ 17:34:36
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad önskas i doppresent? :)

2011-03-22 @ 19:12:23
Postat av: Kristin

Premieobligationer tack! hehehe

Närå skoja ba. hihi Ptja... kläder, böcker, sång cd skiva kanske... Ja.. nått sånt ungefär :-) Svårt det där.

2011-03-22 @ 19:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0