Det är en fröjd!

Han har ju aldrig ätit direkt bra vår lilla Theo. Speciellt inte med tanke på att han varit sjuk i stort sett jämt sedan han var 9 månader gammal. Så när han slår till med en sådan middag han gjorde idag så kan man inte göra annat än att sitta med ett fånigt leende och bara se på.

ca 3 msk mild havregrynsgröt (jag gav Agnes smakisar och han skulle oxå ha juh!! Så han fick en egen tallrik)
1 ½ köttfärsspett  (Och dom är stora, jag blir proppis på 2 st)
1 burk äppel och päron puré (åter igen, Agnes fick. Då skulle ju Theo ha oxå)
1 burk blåbärspuré (Han va jäkligt missnöjd när han slickat ur den förra puréskålen så då tog jag fram en till)

Efter det här "lilla" kalaset så drog han av en ljudlig rejält illaluktande rap. Sen låg han på sofflocket ett bra tag med en skapligt svullen mage.
Protesterade högt och ljudligt till att gå och lägga sig trots att han gäspade hela tiden.
Till slut fick vi honom i säng efter att han snällt tackat NEJ till en flaska välling innan sänggåendet.

Ja han är så jäkla go vår lillkis :-)


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Gofisen Theo :)



Ja haka på! Alla tävlar på egna principer, det är främst peppningen av varandra som jag vill uppnå! Det blir skitkul.



Tack för berömmet, jag har jobbat hårt, har aldrig varit en sån där som gått ner i vikt hur som helst.

2011-03-31 @ 20:38:14
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Kul att du kikade förbi!

Nee..i natt har det varit lite jobbigt..det tar ju att behöva resa sej när man har 25 kilo extra att bära runt på.. :D

Fina ungar och fin blogg! :)

2011-04-01 @ 10:42:57
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0