Denna förbannade hosta!

Har hostat flera veckor nu och det bara VÄGRAR ge med sig. Spelar ingen roll vad jag gör, det retar och sticker å halsen så jag blir GALEN!!! Varje gång jag hostar så väcker jag till Agnes stackarn. Värst är det på mornarna när hon nog skulle kunna somna om. Men inte kan för jag ligger och hackar. Fruktansvärt irriterande!
bara å vänta ut skiten antar jag.... som allt annat :-/

Så idag var iallafall Theo på dagis igen. Det verkade han glad för. Inte ett pip gör han nuförtiden när jag lämnar honom. Jag får en kram och en puss å sen vinkar han mig hejdå och vänder ryggen :-) Skönt faktiskt :-)
När jag sagt hejdå tog jag och Agnes en skön morgonpromenad i solen. Ljuvligt! Man blir liksom piggare.
Sedan en sväng ner på stan för att handla lite kläder till kidsen igen då.
Hämta Rasmus på skolan, var det tänkt iallafall. Men när jag kom dit hade dom inte kommit tillbaka från friluftsdagen i hemlingby ännu. Så de var bara å åka hemåt igen. Peter fick hämta honom efter jobbet istället.
Hämta Theo från dagis och ja... Sen har dagen bara gått. Peter drog på föräldramöte och jag nattade ungar. :-)

Får se vad morgondagen har att bjukka på. Det visar sig :-)






Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Fina ni är! Hoppas att hostan ger med sig snart.

2011-03-10 @ 08:19:37
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0