Dagen före mys

Dagen har spenderats på dagis för Theo. Själv åkte jag och Agnes och träffade upp Maria och Leo på stan.
Inhandling av barnkläder till Agnes och Theo. Och sen gick vi faktiskt och tittade på vigselringar.
Jag ville prova ut den jag sett på nätet. Eftersom min ska specialbeställas med några ändringar så ville jag se så att den verkligen var snygg på fingret innan jag beställer. Hon plockade fram flera andra fina ringar. Men jag återkom hela tiden till den här jag tittat på förut. Den satt jättefint och jag älskar den verkligen :-) Den får det bli.

Efter jag hade hämtat hem Theo från dagis så kom en liten överasskning. Peter kom hem tidigare från jobbet. Och med sig hade han massa fika! Han ville skämma bort oss lite och mysepysa dagen innan vi ska åka bort.
Theo gottade sig verkligen! En Mer och iallfall en halv rulle mjölkchoklad åt han. Sen tog han några tuggor av semlan han fick oxå. hihi Han hade verkligen fest vår lilla gosse :-)

Imorgon åker vi till Kolbäck och är borta till söndag. Vi kommer sakna vår älskling och pappa MASSOR!!!


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Hyfsat nöjd kille på den bilden :)

2011-03-01 @ 21:36:55
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0