En vacker ängel

Idag finns mina tankar hos en familj som har haft och har det väldigt svårt. För tre veckor sedan somnade deras 4 månaders son in i plötslig spädbarns död. Alla föräldrars värsta mardröm. Idag är dagen då deras vackra ängel ska jordfästas. Hur livet kan vara så orättvist kommer jag aldrig att förstå. Och hur man går vidare efter att ha förlorat ett barn kommer jag verkligen aldrig att förstå. För den olidliga smärtan jag känner i mitt bröst bara av att läsa bloggen och tänka tanken att förlora ett barn får mig nästan att gå under i tårar.
Vilken olidlig sorg. Ni finns i mina tankar idag.........

Vila i frid Kendji. En underbart vacker liten änglapojke.




Kendjis pappas blogg finns att läsa här:  http://pappathobbe.blogg.se/index.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0